Ügymenet:

 

Itt röviden összefoglaljuk a kölcsönösen előnyös együttműködés gyakorlati lépéseit, hogy az ügyintézés gyors és zökkenőmentes legyen.

 

 

Új ügyfeleinknek:

 

Amennyiben már megérkezett a küldeménye mihamarabb lépjen kapcsolatba velünk, hogy a vámkezeléshez szükséges adatokat, és okmányokat (számla, fuvarlevél) késlekedés nélkül ki tudjuk egymással cserélni. Ez fontos az áru gyors kiváltása és így a raktározási díj elkerülése végett. Az nem akadály, ha az áru másik speditőrhöz érkezett be, aki vámkezelési megbízását már el is küldte Önnek.

Amennyiben még nem érkezett meg a szállítmány, akkor is javallott a fenti eljárás.

Ha elküldi nekünk a küldemény okmányait valamint cége adó és VPID számát*, mi a vámkezelési megbízást is kitöltjük Ön helyett, ezzel sem rabolva idejét. Találkozott már olyan vámkezelési megbízással, amiben érthetetlen rovatok tömkelege volt és a kitöltése is jelentős idejét vette igénybe? Ígérjük nálunk nem fog. Természetesen a megbízást Önnek alá kell írnia. A vámkezelés elkészültéről tájékoztatjuk és megbeszéljük a vámfizetés és az árukiváltás vagy kiszállítás részleteit.

 

Állandó ügyfeleinknek:

 

Már rendelkezünk állandó megbízással, így ezzel nem kell törődni. A bevált módszer szerint a külföldi partnerüktől árufeladáskor e-mailen megkapott okmányokat továbbítják nekünk. Ezek alapján előkészítjük a vámkezelést és tudjuk a küldemény érkezésének várható időpontját. Így akár érkezés után néhány órával már Önnél lehet az áruja. (Leendő ügyfeleink ilyenkor még csak a másik speditőrök vámkezelési megbízásait tanulmányozzák és azon töprengenek mi is lehet az a GLN szám és van-e nekik olyan?.)

 

 

Állandó ügyfeleink, akik a nemzetközi szállítmányozással is minket bíztak meg:

 

Nekik van a legkönnyebb dolguk a legkevesebb adminisztrációval ráadásul a legkedvezőbb költséggel: A világ számtalan pontján lévő szállítmányozó partnereink árufeladáskor a szállítmány okmányait e-mailen továbbítják nekünk. Így minden információ birtokában előkészítjük a vámkezelést és folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket a küldemény helyzetéről. Tehát az ő dolguk csak az, hogy fogadják az információkat és helyet csináljanak az érkező küldeménynek. Azzal tudnak tehát törődni, ami nekik a legtöbb pénzt hozza: az Üzletükkel. Nem különféle megbízási nyomtatványok töltögetésével.

 

* VPID (más néven EORI) szám:

 

A vámkezeléshez szükséges. A vámhivatal adja ki. Olyan, mint az APEH-nál az adószám. Ha volt már vámkezelés vállalkozásának kell lennie VPID számának. Ha nem tudja biztosan, az adószáma alapján ezt ellenőrizni tudjuk. Ha nincs, akkor igényelünk. Ezt célszerű még a küldemény beérkezése előtt elintézni, ezzel is gyorsítva az ügyintézést. Az ehhez szükséges okmányok : cégkivonat, bankszámlaszerződés, aláírási címpéldány. Ezek másolatban is megfelelnek. Meg természetesen egy megbízás, de az a mi dolgunk. 

 

    Elérhetőségeink:

Gergamax Kft.

 

Gergály Zoltán

06-20-929-4641

 

Web: www.gergamax.hu

Mail: vam@gergamax.hu

Made with Namu6